2015. január 13., kedd

Síelés!

Arosa
Tavaly ugye nem síeltem. Tavalyelőtt kétszer fél napot sikerült összehozni (de azt legalább Zermatton). Azelőtti évben ugye nem síeltem. Szóval felhalmozódott egy kis restanciám, illetve be is voltam tojva, hogy se technikailag, se erőnlétileg nem fog ez idén valami fényesen menni. Szerencsére tévedtem, várakozáson felül bírtam (lehet, hogy a gyerekek jobban formában tartanak, mint azt gondolnám?), és nagyon élveztem.

Közben a gyerekek a bébiszitterünkkel hawaiioztak: voltak sétálni, szánkózni lovaskocsizni. Délután pedig mindig elvittem őket egy most nyílt, szuper játszóházba, ami a szállodánktól 5 percre volt:

A végére bónusz Csillagszem Kisasszony:

2 megjegyzés:

  1. Jól van Kini, megy ez a síelés!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy! És a Csillagszem Kisasszonyt én előléptettem: Csillagszem Királykisasszonynak! A Dávid csuda aranyos, ahogy odamegy és megölelgeti.

    VálaszTörlés